Klachten
Heeft u een klacht over een bestelling of product? Neem dan gelieve contact met ons op. Dit kan op de volgende manieren:
- Per e-mail naar naar info@debiertonne.nl
- Telefonisch naar 0548 -546 721 (alleen tijdens onze winkeltijden).
- Per post naar:
De Biertonne
O.v.v. Klachten
Bouwstraat 5
7462 AX Rijssen
Omschrijf duidelijk om welke bestelling het gaat en op welke datum deze is geplaatst. Gebruik hiervoor het ordernummer welke u kunt terugvinden in uw klantaccount.
Omschrijf duidelijk wat uw klacht is en stuur, indien mogelijk, aanvullende informatie mee zoals foto's.
Klachtenprocedure
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen zullen wij u binnen 72 uur een bevestiging van ontvangst sturen. Wij zullen vervolgens uw klacht vastleggen en verwerken in onze administratie.
Binnen één week na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons inhoudelijk een reactie op uw klacht. Mogelijk vragen wij u om aanvullende informatie, bijvoorbeeld een foto.
Nadat wij uw aanvullende informatie hebben in volledigheid hebben ontvangen zullen wij binnen één week reageren, hopende tot een passende oplossing te komen.
Een eventuele (gedeeltelijke) terugbetaling, of kortingscode zullen wij binnen één week verwerken.