Veelgestelde vragen
Welke betaalmethoden zijn er?
Wij bieden u de volgende betaalmethoden aan:
Let op, voor bepaalde betaalmethodes wordt een betalingstoeslag berekend. Hoeveel dit is staat achter de betreffende betaalmethode.
- iDEAL
- Visa Mastercard (+2%)
- PayPal (+3%)
- Giropay (+2%)
- Bancontact
- Billink (+3%)
- In3 (gespreid betalen vanaf € 100,-) (+3%)
- Cashly
- SprayPay (vanaf € 250,-) (+3%)
- Sofort E-Commerce (+2%)
- Mybank
- WeChat Pay (+2%)
- Alipay (+2%)
- Creditclick (vanaf € 250,-)
- Apple Pay (+2%)
- Payconiq
- Multibanco
- Postepay (+3%)
- Nexi (+3%)
- Carte Bleue (+3%)
- Dankort (+3%)
- EPS uberweisung (+2%)
- Przelewy24 (+2%)
- Bankoverschrijving
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Zijn de prijzen inclusief statiegeld?
Op een sommige verpakkingen zit statiegeld. Het bedrag hiervan wordt automatisch in uw winkelwagen getoond.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan, u kunt in de bestelprocedure aangeven of u uw bestelling wilt afhalen in de winkel of dat u deze wilt laten verzenden.
Je ontvangt van ons een email zodra je bestelling klaarstaat. Je kunt je bestelling vervolgens ophalen tijdens onze openingstijden:
Woensdag 10:00 tot 18:00 uur
Donderdag 10:00 tot 21:00 uur
Vrijdag 10:00 tot 17:30 uur
Zaterdag 10:00 tot 17:30 uur
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Indien de bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk deze te wijzigen.
Wat is de minimale houdbaarheidsdatum van het bier?
Alle door ons verzonden bieren hebben een houdbaarheidsdatum van minimaal één maand. Uitzondering hierop zijn afgeprijsde bieren. Deze bieren kunnen een kortere houdbaarheidsdatum hebben.
Wat zijn loyaliteitspunten?
Met elke geplaatste bestelling spaart u loyaliteitspunten. Per uitgegeven euro verdient u 1 punt, welke een waarde heeft van € 0,02. Vanaf 250 punten kunt u deze bij een volgende bestelling verzilveren voor een mooie korting op uw aankoop.
Gespaarde punten zijn niet in contanten uitkeerbaar en zijn niet overdraagbaar naar andere klanten.